marți, 8 februarie 2011

Un curs de pictura chineza


(poze făcute de Margareta Mihailescu)






























































































































































































































































































































În data de 30 ian. 2011 am participat la un curs ce pictură chineză f. f. f. interesant. Am fost pt. a III-a oara la acest curs. Eu am fost singurul copil deoarece am fost la grupa de oameni mari(adulti) si sunt foarte talentată. Am făcut cele mai multe picturi. Tehnica chineză este foarte diferită de tehnica romană, dar este si mai interesantă. Vidul (spaţiul alb de pe foaie) este foarte folosit in picturile lor. Pensulele sunt de diferite feluri si mărimi. Pentru culoarea neagra (pe care chinezii o folosesc in toate picturile) este tusul negru. Tusul negru este confectionat din frecarea batonului chinezesc (si cu cateva picaturi de apa) de piatra neagra-roscata.
Pentru a va interesa de acest curs contactaţi-o pe Margareta Mihailescu:

margareta.mihailescu@learningstudio.ro

3 comentarii:

  1. Margareta Mihailescu9 februarie 2011 la 06:54

    Draga Runa,
    Iti multumesc pentru entuziasm si fidelitate. Atelierele nu ar fi la fel de frumoase fara tine :-)
    Te astept cu drag in fiecare luna,

    Margareta

    RăspundețiȘtergere
  2. Bravo Runa, felicitari pentru postarea aceasta. Foarte interesanta

    RăspundețiȘtergere
  3. FOARTE INTERESANT RUNA,BRAVO ,TINE O TOT ASA ,ESTI F F F TALENTATA , PUPICI ,VECINA LUI BUNI MARIA ...

    RăspundețiȘtergere